gündelik yaşantım


merhaba arkadaşlar mimlenmek diye bir şey oluşturmuşlar PINARCIĞIM benimde katılmamı  istemiş  bu sebeple günlerimin nasıl geçtiğini sizinle paylaşacağım,
ben genellikle hafta içi okula gidiyorum o yüzden de o gün ki ders saatinden en az iki saat önce uyanıyorum kahvaltımı yapıp okula geçiyorum, bizim derslerimiz genellikle erken bittiği için arkadaşlarımla bir kafe de oturup sohbet ediyoruz. sonrasında yurda gelip dinleniyorum, dersimin olmadığı günler genellikle yurtta vakit geçiriyorum bazende arkadaşlarımla planlarımız oluyor, yurtta kaldığımda zamanımı internette harcıyorum çok beğendiğim bir kitap olursa onu okuyorum.
benim günlerim bu şekilde daha yeni olduğum için çok fazla tanıdığım yok eğer yazmayan kaldıysa yazabilirler.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mihrimah ile sinan